5 januari

hallå där,

kom precis ur duschen och nu sitter jag här och har ingenting att göra, råkade trycka mig in på någon reklam sida där man räknar ut sitt bmi, hahha så så kul har jag nu!

igår satte jag och mamma igång en beck film, i brist på annant, den var väll sådär, för jag tycker fortfarande att wallander är bättre :) efter det la jag mig i sängen och kollade på ännu en film, tomten är far åt alla barnen, det är jävligt krånglig...
och idag tänkte jag faktiskt gå ut och fota! det var flera månader sen sist, jag har bara gått ut och gått och tagit med mig kameran, men utan att ta några bilder..

har lite ångest eftersom skolan börjar på fredag, fortfarande grymt onödigt att det är på en fredag.. men vi kommer säket inte gör något seriöst då iallafall, men, jag har en känsla av att jag kommer totalt faila i skolan den här terminen. jag brukar aldrig ha nyårs löften men ett litet löfte (?) till mig själv är att jag ska höja mina betyg och sånt!  fast jag kommer känna mig gymt pressad... gahhh.

nu kom mamma hem, så då kanske jag borde vara lite social ! :)

sommaren är saknad !

smutsiga skor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0