6 januari

har haft en underbart rolig "nästsistalovdag" med blenda i valbacken, vi köpte dagspass så vi var där enda från 11till 4, mycket roligt. men det bästa var nog att jag blev jävligt pepp inför fjällen där också, :)
hahah måste bara berätta en sak, när vi skulle åka liften upp en gång så är det ju alltid folk som är liftvaktar eller vad de heter, en sån började iallafall åka efter oss med skotern när vi var nästan längst upp, och sen stannade han och tittade frågande på oss, och så började han skrika "ni sitter på en vante" , och vi tyckte han sa "har ni tappat en vante?"  så vi svarade "nej?" och började skratta lite, men sen kollade jag på liften där vi satt och då satt blenda, mycket riktigt sagt, på en vante, och det va ju själklart liftvaktens vante också. blenda hade  ju självklart lyckat sätta sig på hans hand och hans vante följde med, haha rättse kul faktiskt!
en annan kul sak var när vi hittade en backe som det inte var några spår i, då tänkte vi typ, ahmen då kör vi där, men den tog typ aldrig slut men när den väl gjorde det kom vi ut lite längre bort än parkeringen. haha!

kom nyss hem från *********** också, höll på i en och en halv timma tror jag, inte speciellt trevlig tycker jag inte.. och jag var riktigt trött också, och det blir ju inte bättre av alla dessa låtar... gah.

nej nu borde jag ta en varm och skön dusch, 

vi hörs sen, egentligen borde jag sova mycket inatt men jag antar jag kommer spendera större delen av kvällen/natten här.. haha

cool bild
-har ingen lugg, ser därför naken ut.
-fingrarna ser ut som dom är 4 km.
- ser allmänt emo ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0