8 januari

har precis kollat klart på en shopaholics bekännelse som jag började kolla på igår :)
första skoldagen klarade jag ju också av, dock var sista lektionen jävligt seg där vi kollade på en mycket rolig mattefilm... i en hel jävla timma...

fick träffa våran nya idrotts lärare också som vi ska ha nu fram till påsklovet, första intrycket var att han var grymt sträng, men det blev bättre! men jag tycker fortfarande att gammla fredrik är bäst!

nu ska jag nog snart äta och sen ikväll ska jag iväg på bio med matilda,vi ska se new moon! :)
och imorgon ska vi på eksjö revyn tillsammans :)

ha det bra!


i brist på annat får ni en cool bild från tyskland med min kära vänner elin and emir!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0