det är så lätt att kasta kärlek när den så vackert tas emot

äntligen hemma från lägret!
det känns som det var veckor sen jag var hemma. men egentligen var det ju i fredags.

nu ska jag försöka komma ihåg vad vi har gjort under dagarna iallafall. ni som inte är intresserade behöver inte läsa :)

när vi kom fram i fredags packade vi upp i vårat rum och så. vi tog samma rum som förra gången, alltså jag,elin,matilda,eve,emma,krizze och lizette.
sen har jag för mig att vi åt. vi åt hela tiden kändes det som. usch!
fredags kvällen var nog det roligaste tror jag faktiskt. vi lekte en hel del lekar. en av dem var att vi satt ihop 3 och 3 i benen. sen skulle men gå runt på gården och leta efter alla ledare som kunde vara vart som helst. helt sjukt! 
när vi skulle sova sen på kvällen gick jag och elin in på toan och fixade oss lite. och jag tror att de i de andra rummer redan låg och halvsov typ. men då hörde vi nått apläskigt ljud så vi började skrika skithögt. och springades upp kom en jävla massa ledare och frågade vad det var. sen visade det sig att en viss matilda axelsson hade stått utanför och blåst i dörrspringan. f u c k  y o u! haha
på lördagsmorgon blev vi väckta klockan 8!! sjukt. tänkte smälla till dom faktiskt.
men men den dagen mådde inte elin och eve så bra, så de dissade oss och åkte hem. hela lördagens förmiddag sög. vi gick runt i grupper och gjorde en massa saker. på kvällen delade vi upp alla konfirmander i 2 grupper. tjejerna och killarna. vi tjejer satt och myste med våra täcken i en stuga. och vi tjejer skulle skriva massa frågor till killarna och de gjorde samma sak till oss. synd bara att det bara är en massa omogna killar med.
och idag på söndagen har man bara velat åka hem. först hade vi en ********* där vi typ hjälpte till.
jag orkade inte ha med mig kameran men här är en liten kul video iallafall.




vi var tuffa och lekte björnen sover. och såhär kul hade vi det... hahah






nu ska jag snart fixa iordning mig och sen dra till bowlinghallen! ska bowla med laget och sen träna! :)
/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0