din byst är full med rock'n'roll och håret lyser blont

hallå därrr!
skolan idag var rätt slapp och jag känner på mig att alla tisdagag kommer bli det nu, på musiken ska vi välja en låt och spela till, jag elin matilda och eve har världens bästa band, eve på trummor, matilda på gitarr, elin på elgitarr och jag på piano. wiskey in the jar spelar vi ;) eller försöker..
efter skolan åkte jag och matilda och lizette och kollade vilken grupp som hade ***** idag, och somtur var, va det lizettes grupp som hade det (a) så jag åkte hemmåt !

egentligen borde jag verkligen göra SO, men jag orakr inte för det är verkligen tråkigt.. så jag underhåller mig med annat istället!



här kommer en riktigt tråkig video från i skolan,
haha
elin- vi kör en videoblogg, vi kör en videoblogg!!



Kommentarer
Postat av: linaaaaaa

alltså, varför skriver ni jämt **** istället för konfa och gudstj'nst osv?

2010-01-12 @ 19:30:41
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0