jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

hallå där, skolan rullade på ganska fort ändå!
först handledning där vi fick tillbaka våra engelska uppsatser, blev ganska nöjd faktiskt :)

sen slöjd, jag,elin och eve tummade på att få VG till våren ;) HAHA
efter det matte, algebraskit, fattar inte ett jävla piss...
lunch
sen SO, satt i datasalen och elin eve och jag kollade på videor från tsunamin, haha, stackars människor..
sist spanska och nu har vi bytt platser, jag och eve hade sån jävla tur och kom brevid varann! vi kommer ha massooorrr med kul :D ♥


efter skolan åkte jag upp på stan med mamma, hittade ett par byxor och köpte även ett puder :)

jag måste faktiskt göra lite på SO:n nu så vi hörs kanske sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0