-du är den finaste jag vet

dåligt med uppdatering men jag pluggade lite igår, till biologi provet som är imorgon.
om jag inte klarar det här blir jag arg, för eftersom jag var riktigt kass på det andra biologi provet vill jag visa henne att jag kan. men vi får se hur det blir, jag tycker det är ganska svårt.. och det finns andra ämnen som jag vill satsa mer på!

nog om det, idag har varit en helt okej dag, inte igår. för då var jag bara extremt sur på allt och alla som kom i min väg. hehe
vi har valt aktiviteter för dagen-som-jag-har-glömt-namnet-på, jag valde valbacken i första val. hoppas på att jag inte bryter benet ellet nått dylikt eftersom det är onsdagen innan vi åker till fjällen. men får väll åka i typ minifart...

nu ska jag plugga vidare lite och sen ska jag på tråkig gemenskapskväll.

PEACE !



dagens låt : det är så jag säger det  / håkan hellström








mormor&morfar
jag saknar er ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0