h&m

cha cha bloggen... SKÄMT..



kom precis hem från tandläkaren, och jag har en bra och en dålig nyhet va det gäller mina tandställningar.
den bra är att nästa gång jag ska dit ska jag kanske ta bort rälsen! woho!
men den dåliga är att jag kommer få en till räls efter den.... fast på bakom tänderna, eller nått ? inte kul..
jag vet att ni älskar att jag skriver om mina fina tansdtällnings historier ;)


eftersom jag inte har kollat i h&m vår katalogen än så checkade jag in på hemsidan istället, hittade lite fina saker

linnet är ju hur snyggt som helst och skiker bara sommar!  jag gillar det! 99:-
öronhängena är ju också riktigt sommriga!  6st för 19,50 :- om jag inte minns fel.
svart midjekjol - 199 :-
glasögonen! , jag älskar dom! , så grymt snygga, fanns i svart,lila och turkos. lila var bäst ! 49:-
och tillsist, bikinin, jag la upp den i sommras också, men alltså, jag gillar den! dock så vet jag inte om den finns kvar så därför vet jag inte hur mycket den kostar ..



vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0