7 januari

ststa lov dagen idag, inte speciellt härligt om man säger så..
tänkte att jag skulle gå upp tidigt idag så jag inte behöver va död imorgon, men nej, sov till 10 tror jag.

jag hade tänkt att göra nått kul idag, men jag vet inte vad eftersom det är typ 3 meter snö ute, och ingen är hemma, och jag orkar inte sitta inne hela dagen. inte lätt alltså.


jag har kommit på att det var riktigt längesen jag slängde in en dagens outfit, men egentligen så går jag bara i myskläder hela lovet så det är ju ingenting att se, senså har jag inte lagt upp fem-sanningar-om-mig på länge heller, dock kommer de såsmåning om.

nej nu borde jag väll gå och hitta på någonting, kanske ska jag bara ha en filmdag ? med massa film. låter ganska lockande.


bild från halmstad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0