ELIN TOG MIN SAK ATT SKRIVA OM

på SO:n ska vi skriva om någonting som har hänt det senaste deceniet. och elin tog min sak att skriva om ;)



hahah,
jag är eliiiiiin, och hon är elutttttt

- eliiin 33 days säger:

va skriver du om då ?

INTE DET JAG SKA SKRIVA OM

DÅ DÖDAR JAG DIG

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

tsunamin !

- eliiin 33 days säger:

NEJ

DET SKA JU

JAG

SKRIVA OM

ÅH

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

FAST NU HAR JAG REDAN TATT DET !

- eliiin 33 days säger:

JAG SA DET FÖRRST

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

nejj

- eliiin 33 days säger:

JAG SA DET I SKOAN

SKOLAN

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

du får ändra

- eliiin 33 days säger:

AJ

NEJ

FÖR JAG SKA HA DEN

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

JAG MED !

ME NHJALLÅ

- eliiin 33 days säger:

FAST DET VA JAG SOM SA DEN

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

VI KAN INTE HA SMMAM

- eliiin 33 days säger:

NEJ

PRECIS

JAG SKA HA DEN

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

MEN JAG SKA HA DET

- eliiin 33 days säger:

NEJ

JAH

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

JO

- eliiin 33 days säger:

G

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

NEJ

JAG HAR REDAN BÖRJAT !

- eliiin 33 days säger:

MEN

NEJ

FAST JAG OCKSÅ

HAHA

ELLER TYP LÄST

LITE

MEN

JAG SA DEN FÖRSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

NMEN JAG T OG DEN FÖRST

- eliiin 33 days säger:

NEJ

FÖR DET GJORDE JAG

IGÅR!!!!!!!

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

NNEJ

- eliiin 33 days säger:

JO

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

FÖRRA ÅRET

NEJ

NÄR DET JHÄNDE

DÅ KOOM JAG P

DET

- eliiin 33 days säger:

NEJ

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

JO

JAG TNKTE

- eliiin 33 days säger:

FÖR DU VISSTE INTE ATT VI SKULLE SKRIVA OM DEN DÅ

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

DET SKA JAG HA

- eliiin 33 days säger:

LSOER

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

JAG VISSTE

- eliiin 33 days säger:

NEJ

FÖR JAG SKA HA DEN

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

JAG HAR DEN

- eliiin 33 days säger:

NEJ

ASSÅ JAG SA DEN NÄR VI SATT DÄR I SKOLAN

O DU BA

JUSTE

OCH

JA

BA

AH

JAG SKA NOG HA DEN

SÅ DU FÅR TA NÅTT ANNA

T

TYP

WORLD TRADE CENTER

SOOOOOOOOOOOOOOO !...- elutttttt säger:

ALDRIG

JAG HAR DETTA NU

- eliiin 33 days säger:

jag också


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Hihi! Tack så jättemkt! :) Ha det bra! ;)

2010-01-10 @ 14:13:56
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/
Postat av: eluttttt

vi är jävligt bra på att stava också ...

2010-01-10 @ 18:45:12
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0