innan morgonen kommer ska jag lämna några varma rader

första gången på väldigt länge som jag bloggar direkt efter skolan. har rpecis gjort mig en smoothie på bananer (y)
skolan var helt okej idag faktiskt, började med turism med marie!  marie är så grymt skön alltså! vi kollade iallafall på en film med massa strippor, haha kanske låter fel om jag säger att den var bra. men den var inte dålig illafall! sen hade vi matte, solweig var borta så vi hade evelina som vikarie.
lunch
efter det bild, förtsatte med att måla rum!
sen efter det biologi prov, det var faktiskt inte sådär svårt som jag trodde att det skulle vara och det gick mycket bättre än förra gången och det är ju posetivt :)
sist kemi, jobbade i boken och nu ska vi tydligen ha prov vecka 9 också!  grymt mycket prov nu för tiden. svenska biologi matte so engelska spanska kemi.

jag skulle egentligen varit med blenda nu efter skolan menvi skulle ta det på söndag istället för jag har lite att göra faktiskt!

jag och mamma ska åka till IKEA någon dag och köpa saker till mitt rum som gör at det livas upp av lite färg, för tillfället är det bara vitt,svart och grått. inte speciellt roliga vår färger..

LOVE


en oredigerad bild på charlie från i sommras
jag vill ha sommar!

nu ska jag kolla på robinson avsnittet som var i lördags, missade ju det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0