jag är oslo med ditt ex, men det är ingentng mellan oss.

känns som det var en hel evighetsen jag skrev men det är det ju faktiskt inte.
det var ju faktiskt i lördags! :)

sitter här med ett stort leende på läpparna, lasse får än alltid på så jävla bra humör. ♥

anledningen till varför jag inte skrev någonting igår är för vi som sagt var i kosta! hittade en hel del faktiskt.
2 par öronhängen, väska, jeans, skidglasögon, armband, och lite småskit, 2 trosor, bh, strumpor.
ni skulle sett matildas och mitt omklädningsrum, provade hur många jeans som helst!  haha askul! :))
när vi skulle åka hem hände en rätt läskig sak, ett rådjur sprang över vägen precis när vi åkte så det fick en liten smäll, men klarade sig, som tur var. för det sprang iväg sen. men ganska läskiigt endå.

idag var det skola, vilket gick riktigt snabbt och nu måste jag plugga en hel del. men fastnade här, som vanligt. gah!
men nu måste jag skriva klart kemi rapporten!
vi hörs!

juste, när jocke kom hem i fredags gav han mig ett par svart converse som han hade köpt till mig i USA. (de på bilden) 
efter han berättar allt han gjorde där blir man så jäkla pepp på att resa dit!
någon som hänger på ? :)

Kommentarer
Postat av: eveelliiiiiiiinaaa

jag hänger väldigt gärna med! :d VI SKULLE HA DET ASKUL! MEN SUNRISE SNART DÅE?! :D

2010-01-18 @ 15:39:27
URL: http://enevelinaa.blogg.se/
Postat av: Ludwig

du kan ju alltid hänga med i min väska, och sen när vi är där så kan du springa iväg på dina små äventyr :P

2010-01-18 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0