jag kan känna mig bekväm i dina ögon när du ler

hallå där!

vi började med engelska idag, läste och sådär :) sen svenska med karola, hon är rätt gulliiiig !
efter lunchen sen hade vi idrott, jag står kvar med det jag sa igår, att jag saknar fredrik.  och sen är jag så jävla trött på en viss persons kommentarer hela tiden.... och självklart lyckades jag ju skada mitt knä också, så nu har det svullnat upp. uschh
anyway, efter idrotten gick hela klassen till campingen där vi åkte pulka, haha! ni ska få se en söt video på solweig sen ;)
men efter en timma (?) började alla klaga och ville hem så vi fick sluta halv 2 istället för 10 i 3, sånt gillar vi starkt! :)

när jag kom hem låg det fullt med kläder+en stor fet kladdig resväska på mitt rum, så nu har jocke kommit hem från USA! han tycker säkert det är smidigare att lämna all smutstvätt på mitt rum istället för att ta med sig det hem till hans lägenhet ?!
så ikväll ska vi äta julmat, hahah! bara för han ville ha det.
dock har jag inte träffat honom än men han hade varit hemma när jag va i skolan så det låg en smyckeask på bordet som var till mig och mamma, ralph lauren öronhängen till mig och ett armband till mamma från samma märke! :)




det går segt att ladda upp videon så ni får den sen! :)
nu ska jag äta julmat. hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0