jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi tillslut har blivit sams

hallå där.

den har lördagen hade jag tänkt att jag skulle sova ut, men ikke. halv 10 tror jag, kom mamma in med telefonen i handen, och det va ju såklart matilda. haha, nejdå!
hon frågade ifall jag skulle med till jönköping, och ja självklart ;) vi var där inte så länge så jag köpte ingenting, kollade på ett par skidglasögon som jag skulle köpa! men såklart fanns dom inte. GAH va sur jag blir på sånt.
när vi kom hem satt vi och snackade, spelade gitarr och gjorde lite allt möjligt. hah!
men sen kollade vi iallafall på robinson!

och nu kom jag precis hem. ska nog sätta på en film tror jag, men vilken vet jag inte. haha! jag vill ha en ny film! en braaa! :)
fast jag borde nog sova inatt, för imorgon måste jag upp tidigt och duscha för vid halv 10(!) ska vi åka till kosta outlet, och matilda ska med! wohoo :D

nu har jag inget mer kul att berätta . haha ;)


du är mitt liv, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Ester

När jag gick in här och såg det här inlägget,

med den rubriken,

så lyssnade jag på "om du lämnade mig nu" :D

och då kom den versen i låteen också :)

<3

2010-01-17 @ 11:27:05
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0