jag vill ha sportlov!

egentligen är det här inlägget helt meningslöst för er som inte bryr er om fjällen ;)

... jo, jag vet att jag tjatar om det här men jag längtar så grymt mycket till sportlovs veckan då jag,pappa,matilda,macke och oscar,och kanske våra kära mammor ska åka till fjällen, tänk, i en hel vecka! det kommer bli grymt!
och det här stället som vi ska vara på kommer vara mycket mycket mycket större än det som vi var på förra gången.
det här berget har liksom 45 nerfater varav: gröna 4 st, blåa 14 st, röda 20 st, svarta 7 st.  hahah, matilda! vi kör alla svarta backar det första vi gör! vi kommer dö :D 
och sen finns det 15 liftar, på förra var det 3-4 tror jag.. lite skillnad!


vi kommer ha så grymt kul!

gahhh, typ en backe som man kunde kvällssåka i!
mysiiigt värre!



nej nu borde jag hitta på någonting! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

vad heter stället? ;D

2010-01-05 @ 19:30:29
URL: http://saraaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0