men det visade sig dagen därpå att jag hade haft fel

fick sluta lite tidigar idag efter solweig är så smart och säger till oss att GÅ hem på rörelsen...
dagen har rätt bra faktiskt, dock inte simningen, min mascara blev typ svart... och det var jävliigt stressigt efteråt. men endå ganska kul och jag har faktiskt börja gilla fredrik ganska mycket nu. för jag satsar på ett VG även med han.  efter simningen glömde jag mitt kära shampoo och balsam där. mina älsklingar... haha!
vi fick tillbaka våra engelska uppsatser idag, jag blev förvånad men endå glad. för jonas hade satt ett MVG på den. så nu kanske han slutar hata mig också.. :))
svenska provet gick bra också, eller sådär. kom på sen att jag hade lite fel men men.

nu måste jag packa för vid 5 ska vi åka på lägret. och jag är verkligen inte pepp för det.. vi får väll helt enkelt göra det kul ?!  hoppas bara att vi får samma rum som förra gången.
eftersom lägret tar upp hela jävla helgen, och på söndag är det bowling och träning med fotbollen! det betyder alltså att det inte blir nått bloggande fram till typ onsdag. för måndag och tisdag är det bara plugga biologi som gäller.

peaceandlove / E




dagens låt : om du lämnade mig nu / lars winnerbäck&miss Li


juste, grattis till ludwig som fyller 15 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0