någonting att tro på någonting som tog mig en bit över noll

hemkommen från skolan.
åkte upp på stan efter för jag skulle fixa lite saker men jag åkte hem ganska snabbt eftersom min väska vägde typ 7 kg, eftersom vi hade klädsim idag på idrotten och nu väger de väldigt mycket. tänkte åka upp nu snart igen men först tänkte jag slänga in ett inlägg.

jag kom på exakt NU att imorgon är det bara 2 veckor kvar till vi åker till fjällen. det är helt sjukt. vi har räknat ner sen det var 100 dagar kvar. och nu är det bara 15 dagar. helt sjukt. nästa vecka såhär dags är det bara EN vecka kvar. YES! that's great


skolan var helt okej idag. klädsimmet var läskig, sliskigt och tungt.
och matten den sista timman är så grymt onödig, ingen är koncentrerad endå. eller det finns ju några få..

och nu är det helg vilket ska bli riktigt skönt, känner att jag börjar bli förkyld så jag ska bara ta det lungt hela helgen. vilket ska bli jävligt skönt!  inget sugit läger att åka på (yy) !

ikväll ska jag,eve,elin,emma och matilda ut och äta på sunrise (c ? ) det blir mysiigt! efter det ska vi hyra nån skräckiis och sen ha en mysiiig kväll tillsammans! ♥

nej nu borde jag dra mig ut.

peace!



jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Ester

hahaha! det blev lite fel där, för jag råkade glömma att radera svaren från den som jag kopierade listan från, nu har jag ändrat. ;)

inget hånglande här inte ;d

trevlig helg! <3

2010-01-29 @ 18:34:50
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Moa

Matten var kul! Ett uttryck! :P

2010-01-29 @ 20:44:31
URL: http://moekmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0