och alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel

sitter här med världens ångest, dels för att mitt hår håller på att falla ihop och jag måste klippa det + slinga! och sen dels för att jag inte har fixat någon praoplats ännu.  och alla dåliga platser kommer vara över till mig sen.. inte speciellt kul ju.

skolan rullade på som vanligt, både på fysiken och spanskan kollade vi på film.
på SO:n fick jonas oss att känna oss som fuskare.. och på fysiken var solweig.... allmänt senil.

efter skolan åkte jag upp till stan med mamma för att kolla på en kjol på hemÅvila, hittade istället jeans tights och en tröja!  såg riktigt vårigt ut tillsammans :))
och påtal om vår är jag trött på all denna snön, speciellt när man cyklar också, eller försöker för det går ärligt talat inte att cykla fram. så bort med snön och hit med vår istället!  :)
imorgon har vi svenska prov, första svenskaprovet med carola, tror jag ?! hoppas det går bra iallafall för svenska är ett sånt ämne som är värt att satsa på, och speciellt när man har en lärare som man tycker om också :))

sitter vid datorn där uppe som jag inte har gjort på flera månader just nu. det tog en halvtimma för den att komma igång... men ska försöka hitta några väldigt GAMMLA bilder här.
nej nu ska jag öva lite till och sen kolla på made in sweden :)

ha det bra!

peaceandlove / E

hittade någong gammal random bild.
hittade en massa bilder på massa folk, dock är jag inte så elak och lägger upp det hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0