och nyponbuskar,nyponbuskar hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar och någonstans där så blev jag den jag är nu

gissa vilken låt som går på repeat medans jag sitter här i mina superduper coola skidglasögon och försöker läsa kemi samtidigt som jag gör engelska uppsatsen ? jo, söndermarken, live versionen är ju underbar!
det gick ganska snabbt i skolan idag, jag var hos skolsköterskan, allt var tydligen jätte bra! :) men jag fick göra syn undersökning och jag ska gå till en optiker...
efter skolan var det konfa vilket gick segt, men våran planch var ju ganska fin iallafall! :)

jag är ju smart som glömde svenska boken i skolan också, eftersom det är prov på fredag (y' , fast jag hade ändå inte hunnit plugga sånt, har fullt upp med det här!
säger som emma, att plugga ska man göra i skolan o inte på fritiden. skolan tar över världen typ. inte bra.
ikväll är det p3 GULD, och lasse är nominerad till två olika saker! och han ska också spela live där! :) uuunderbart.
nej nu borde jag duscha !
ha det bra ! :)

såhär cool är jag just nu! ´



dagens outfit i ord :
svart/vit randig tröja - gina tricot
svart linne- gina tricot
mörk blåa jeans - JC
svart armband - glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0