robinson 2010 !

idag har jag som sagt hängt med matilda nästan hela dagen, eller från 3 någon gång!
vi har varit jävligt coola och spelat in robinson 2010 ! så snart kommer väll det på tv, bara att vänta och se ;)

hahah, men vi är lång ifrån klara, men ni kanske får se små klipp av det någon gång!  hahha, askul var det iallafall!
imorgon är det måndag och på fredag börjar skolan igen, otroligt onödigt att vi börjar på fredagen..
men jag tror att vår terminen kommer gå riktigt fort, och nu har vi ju lixom redan gått halva högstadiet... det går fort som fan..

tänkte lägga upp några bilder men eftersom jag inte har några bilder att lägga upp så jag gör inte det. hahha !



40 dagar kvar !
jag vet att det inte stämmer med det som står längst upp till höger i menyn, den går alltså 2 dagar för långsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0