för en man som gick till jobbet som om ingenting hade hänt, för en kvinna sa allt är förstört allt är bränt

gjorde mig en smoothie idag också,för då får man sommarkännsla och då blir man glad, och det kan lova er att det behövs nu.

dagen har varit helt jävla fucked up rent ut sagt.
speciellt på idrotten.

•alla dessa jävla kommentarer får än ju att vilja skjuta någon.
•sen lyckades jag repa min mobil, fan.
•elins väska försvann spårlöst med alla hennes saker i. blev fan as rädd. skulle börjat storlipa om det var min väska!  dock var det folket som var innan oss som trodde att den var kvarglömd så de skulle komma tillbaka med den, men jag vet inte hur det gick sen för jag var tvungen att åka och träffa mamma på stan.
•all denna jävla snö, tog en halv dag att komma hem från stan.
• fick vg på svenskan, hade hoppats på mer.
• saknar min släkt aldeles för mycket.               och saknaden av er blir bara större och större
det är bara torsdag och jag ska stå ut hela fredagen också.


som ni ser hade dagen inte varit den bästa. nu ska jag fortsätta deppa. nej jag skämtar.
men jag har ingenting kul att blogga om iallfall.


un beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0