hon känner efter om det här är och vara fri, om det är ett liv med någon mening i

hallå där!
hoppade över träningen i morse eftersom jag vaknade av världens förkylning. inte kul !

vi var som sagt ute och åt igår på sunrise och hade mega mysigt! 2 och en halv timma satt vi där och flummade! sen drog vi oss till konsum för att köpa lite gott och sånt, sen åkte vi hem till eve där vi kollade på film. tycker vi får göra om det här hörni !   och ja..

idag har jag fullbokat med att göra ingenting!  ska bara vara hemma och slöa, ska kolla på the proposal nu snart!
annars händer det ingenting!

tog inte alls mycket bilder.
men här kommer någraa

evelina och matilda och nån random tant.

evelina drack sig full på hallonsoda! haha





sen har jag inte alls mycket mer bilder.
nu ska jag fortsätta kolla på the proposal, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0