31 JULI - ELIN

dåligtdåligtdåligt med uppdatering, men jag orkade faktiskt inte igår!
nästan hela  dagen spenderades vid tv'n eller datorn, otroligt seg dag. fast vid 8 någongång gick jag och träffade moa och hilda, så drog vi sedan vidare till emmas place! yes haha.
måste säga att det var en riktigt rolig kväll ändå, och idag blir det övernattning hos moa. filmmys skulle jag tänkta mig! inte illa det heller.
nej nu måste jag äta frukost för jag är så grymt hungrig!


idag är det den 31 juli vilket betyder att jag har namnsdag, woho! haha!

jag älskar bilden, hahah!
även att den är typ 1,5 år gammal

Kommentarer
Postat av: stephie

åååhååå!

minnen ju :')



puss på dig älskling <3

2010-08-01 @ 00:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0