ELIN DU MÅSTE KOLLA!








JAG SAKNAR DET, JAG SAKNAR DET SOM FAN!
den första videon är dock från götelaborg! men samma sak.
elin, kommer du ihåg när dom räknade ner där ibörjan, oherreeguudd!  så jävla härligt var det.
och jag tror jag kommer börja lipa snart för jag saknar det! och det är sjukt synd att vi inte kunde åka till hook också :c
och andra videon är faktiskt från linköping. oherregudd. han gick ut, och så kom han in igen, oså körde han kom ihåg mig då/ jag får liksom ingen ordning
ASGRYMT- UNDERBART - BÄST - AWESOME - TA OSS TILLBAAKAKKAKAKAKAKAK1! !'21084CY 23RHIOEHARHOIAW


back to reality:
har hängt på stan idag igen, men samma coolingar som igår (:
och ikväll ska vi faktiskt ut och träna i ränneborg- men fööörstt!  SKA JAG FORTSÄTTA ATT SPRÄNGA HÖGTALARNA OCH SJUNGA SÅ JÄVLA FALSKT. HAHA
JAG ÄGER.
WOJOWOHHOHOQD





DSHLHWEF

JAG ÄLSKAR LLASSSEE !!!
 

Kommentarer
Postat av: eluttt

GAH, SÅ TRUUULLYYYY FUKKINGGG WONDERFULLLLLLL ! :DDDDDDDDDD

VI VAR DÄR !

LÄNGST FRAM!

& HAN VAR DÄR !

& ANNA ÄLSKADE OSS I SÖNDERMARKEN !

<3

2010-07-28 @ 20:30:18
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0