FRÅN KYLAN IN I VÄRMEN

jag erkänner.
jag kan inte sluta blogga. det är svårare än vad man tror, och vad man vill tro.

iallafall så sitter jag och läser runt på lite olika gymnasien, jag skulle gärna vilja gå NV, men jag vet inte om jag kommer klara av pressen som verkar vara där.
såhär står det iallafall på nv -

Du vill ha alla vägar öppna!
Du är intresserad av människor!
Du funderar på varför saker är som de är!
Du vill förbättra miljön!
Du är intresserad av programmering och datorer!
Du funderar på att läsa vidare på universitet eller högskola!
Du tänker på framtiden!
Du gillar att lösa problem!
Du tycker att matte är roligt!

hahahah. oja, jag älskar ju matte ;) hostt

nu måste jag köra pass 3! 

Kommentarer
Postat av: caroline

hejhej, allt bra?:d

2010-07-15 @ 23:31:02
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: caroline

va bra,jo det är kanon med mig också:D tack, du är fin!

2010-07-16 @ 12:45:58
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0