I'LL NEVER BE THE SAME - IF WHE NEVER MEET AGAIN

GODMORGON!

igår efter att jag kommit hem från stan igen så pratade jag med jesper till runt halv 2 ungefär. haha!
sen sov jag till fram runt halv 11 idag. idag är det frihet!  mamma&pappa jobbar. vilket betyder att jag är ensam hemma på dagarna, och jag älskar det! som ni kanske redan vet.


inatt kom jag på en sak. idag är det exakt en månad kvar till skolan börjar. då börjar vi i 9c1. DET är helt sjukt. så nu ska jag verkligen ta vara på de sista veckorna på sommarlovet. på riktigt!
ser fram emot tältningen med mina flickor nästa vecka också! haha

nu ska jag gå över till min kära granne och lämna deras post som jag har tagit in den senaste veckan. äntligen får jag träffa blenda igen!

ha en riktigt häärlig dag allesammans!
PEACE / ELIIN

Kommentarer
Postat av: josefin

Roligt att du vill vara med! :) Kram

2010-07-19 @ 12:24:05
URL: http://photosbyjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0