LIGHTS WILL GUIDE YOU HOME

hemkommen från jönköping. och hem följde en klänning, "blus", öronhängen, linne och saker till skolan med.  brukar aldrig fixa pennor,suddi och sånt till skolan men nu är jag faktiskt duktig och har gjort det. väldigt duktigt av mig nu. ska ta skolan på största allvar nu! ett försök är det ju iallafall värt.


orkar inte skriva någonting mer känner jag, har ingenting intressant att berätta heller för den delen. ska nog släpa ut datorn lite och sitta på trappan och spela hög musik och sola. min färg har försvunnit väldigt mycket och det är INTE roligt ska jag ta och tala om. blir så jävla deprimerad och vill aldrig mer gå ut. haha. fast det är ju det jag måste för att den ska komma tillbaka igen. livet är hårt ibland alltså.
eller så ska jag träffa världens bästa tea, ska se om är klar osådär.


puss

fuck u

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0