OCH DET VÄRSTA AV ALLT DET HÄR ÄR SÅNGEN - FRÅN EN TJEJ TILL MIG -

har bäddat upp i sängen med massa kuddar och sånt. så nu sitter jag här med datorn och fixar och donar lite!
gick ut och gick&pratade lite med matilda innan! var rätt härligt faktiskt. annars har ingenting roligt hänt idag. kan bero på att det har åskat och regnat hela dagen också.  

imorgon måste jag ut och springa enligt träningsprogramet. kan väll iochförsig behövas efter den här dagen. haha! 



har inga bilder på den här datorn men ni får en bild på världens bästa - lars winnerbäck.
bara för att jag antagligen kommer få se han 1 gång till den här sommaren. det kommer bli underbart!

 


Kommentarer
Postat av: Linn - Foto(shop)bloggen

Fin blogg! :D



Kolla gärna in min blogg om du är intresserade av foto och PHOTOSHOP!



http://www.lillalinnpinn.blogg.se

2010-07-18 @ 01:06:33
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0