OM JAG KOMMER DIT IGEN, HAR DU EN PLATS DÄR JAG KAN VILA ?

JAG SAKNAR TORSDAG, LASSE !


igår var en underbar dag! först hängde jag i långanäs med världens bästa Emma&Moa och på kvällen träffades vi igen och köpte sallad (INTE PIZZA) och gick hem till emmas stora balkong och satt där och myste, muy trevligt må jag säga. med lite sallad här och var, katter i fönstren, läskiga gubbar i fönsterna & massa annat! sen gav vi oss ut och gick en sväng, vart ska jag inte säga, men vi är rätt grymma på att leta reda på saker och ting!  efter det gick vi upp till torget och satte oss där och pratade och så. efter att moa hade åkt hem kom massa härliga killar som var sköna! hahaha! "det beror på" ! kom hem runt 2. och idag sov jag till 12! asskönt ju!



2 bilder från emmas blogg också (y)

Kommentarer
Postat av: Emma

HELT UNDERBART :D

<33



men du måste länka om du ska ta mina bilder, grrr

haha näää då ;)

2010-07-11 @ 18:03:54
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0