THERE COMES A TIME WHEN YOU FADE TO THE BLACKNESS

när vi vaknade idag ute på gräsmattan imorse åkte vi hem och fixade oss lite, sedan träffades vi igen och köpte med oss mackor från break och åkte direkt mot långanäs. men bara för att vi för en gångs skull var tidigt där så var det självklart inte alls mycket sol, men vi badade en hel del istället.
var ute på ränneborg också för att  få lite information om  vad som gäller under fotbollsuppehållet som är i en vecka. haha. ska tydligen springa hur mycket som helst. så när jag kom hem från det gav jag mig ut och gjorde pass 1.  när jag kom tillbaka och hade gjort allt som stod på det passet så tog jag en lång och varm dusch. rakade benen, ansiktsmask&hårinpackning. asskönt!
nu ska jag faktiskt försöka komma i säng. eller först ska jag kolla klart på filmen jag somnade till innan.
imorgon ska måste jag dra med mig mamma upp till stan för att kunna fjäska till mig ett par spriingbyxor. sedan blir det väll långanäs eller någonting. senare på kvällen ska jag antagligen träffa en vän, hhaha. det där lät lite fel. men jag berättar mer imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0