15 JULI

ja, jag ska lägga ner bloggen. okej, kanske inte helt men iallafall inte uppdatera varje dag. kanske någon gång i veckan. kanske.  men nu måste jag bara få skriva av mig lite. bryr mig inte om om ni inte fattar, för det ska ni inte göra heller. det är egentligen bara en person som förstår mig nu, och det är min bästa, bästa vän. och nej, det är inte till/om henne jag skriver.

under bara en vecka nu hade det hänt så jävla mycket saker egentligen. endel bra, och endel lite mindre bra. och igår, då fan gick gränsen. du, du har fan inte en jävla anledning till att komma in i hennes liv och förstöra det totalt. du verkar inte fatta vad som är rätt och fel i livet. för fel, det är fan bara vad du gör nuförtiden.  jag förstår inte hur man kan spela en sådan falsk roll som du gör. att verka som man är en perfekt människa,  men i själva verket vara ett äkta asshole. jag har varit emot detta under hela tiden. under ett helt jävla år har jag varit emot det. jag visste att du skulle krossa henne totalt. först bygga upp någonting fint, men sedan själv förstöra det och sedan bara försvinna. det är inte hon som ska få ta all skit, det är inte vi i hennes omgivning som ska få må dåligt heller. det är du, du ska vara den som mår dåligt av vad du själv har ställt till med. så är det bara. förra gången det blev såhär hoppades vi verkligen att du skulle lära dig någonting. att du skulle må dåligt över vad du gjort, och inte göra om det. för det är vad normala människor gör. man lär sig av sina misstag, brukar man ju säga. men tyvärr är hela du ett misstag, som inte kan tänka klart. men jag hoppas verkligen att du snart öppnar dina ögon och inser vad du gör. och hoppas också att du märker att alla snart kommer att dra sig ifrån dig. för de vill inte ha en sån falsk som du i deras liv. that's it

sen har jag egentligen mycket mer att säga. men det kan bli rätt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0