BUT THANKS FOR LOVIN' ME, COUSE YOU ARE DOING IT PERFECTLY

gick ut och träffade vincent en stund nyss. efter det tog jag mig en lång promenad, fast efter halva klarade jag inte av mina skoskav längre så jag tog av mig skorna och gick barfota. på vägen hem gick jag igenom min gamla skolgård. Norrtullsskolans skolgård. det var nästan läskigt hur mycket minnen som ploppade upp i mitt huvud då, vissa glada och härliga minnen, och vissa lite mindre roliga. ni norrtullbarn, minns ni solen som man skulle ställa sig i om man var ensam på rasterna, men det var aldrig någon som stod där? och minns ni astakuren som var "så cool" att hänga i. och minns du elin när vi i sexan var så coola så vi vågade att klättra upp på trappan bakom idrottssalen och sitta där? och minns du matilda när vi i förskolan lekte i de stora buskarna brevid rutschekanan?
och minns ni elin,evelina&matilda när vi bråkade vid buskarna som är formad som en stor cirkel? och minns ni när man absolut inte fick gå utanför skolgården? och när lärarna ropade upp i högtalarna när klassen skulle in. minns ni?
jag har flera 1000 saker till att rabbla upp om norrtullskolan. men ni som inte har gått där förstår förståss inte ett ord om va jag babblar om. men nostalgi, ja det vet vi ju alla vad det är (;

ikväll blir det film mys tror jag. laddade ner dear john, som en av er tipsade om i något inlägg nedanför :)
ja det var väll det jag hade och bjuda på nu.

ta hand om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0