MY EVERYTHING

det finns egentligen ingen ordentlig anledning till varför det är som det är just nu. eller jo, det finns alltid en anledning. men ingen som någon männsika på denna jord förstår sig på. men det finns verkligen vissa som försöker förstå iallafall, och det är jag otroligt glad över.

jag måste säga en sak som jag alltid tänker på. jag har sagt det förr, men jag måste säga det igen.
jag är så otroligt glad för att jag har så fina vänner. jag älskar er. everything i do, i do it for you!
det finns ingenting som betyder så mycket för mig som mina vänner.

emma, tea, hajer, alexandra, matilda, moa, hilda, steffi, evelina, elin, hela 8c1(9c1) ,  - och flera miljoner fina människor till.



Kommentarer
Postat av: hajer

ååååh

du är så fin min vän.

puss och puss o återigen puss

2010-07-27 @ 23:37:47
URL: http://butterflyfly.devote.se
Postat av: stephanie

du är underbar, och jag är otroligt glad över att få ha dig som vän.

du är helt otroligt bra!

jag älskar dig, fina vän. <3

2010-07-28 @ 08:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0