I'd rather be with you

nu ska jag försöka förklar med riktiga svenska ord hur bra denna veckan har varit utan att bara babbla på och skriva om interna skämt som bara jag och min kära vän matilda fattar! försöka var ordet.

vi har haft kanon väder hela veckan förutom onsdag, men det gjorde absolut ingenting, för istället för att ligga på skrea strand och steka så tog vi oss en trip till ullared och gjorde det osäkert. vi hittade bara sånna där nödvändiga saker som man faktiskt behöver.  body lotion, rakhyvel,nagellack,värmeskydd, koola shorts och massa annat. ni får se sen, längre ner!
på torsdagen var det dock också inte helt klart väder så då åkte vi in till Halmstad och shoppaade slut på våra pengar. där hittade vi lite saker också! rosa linne, svart linne, bh, trosor,  tights, t-shirt och säkert fler saker! 
men annars har vi hängt på en av sveriges finaste stränder hela dagarna! skrea strand, helt underbart :)
minnen för livet har man verkligen fått och detta måste göras om, tack, tack för en helt underbar vecka med massor av skratt! i love u ♥











här är lite av det jag köpte också ;)


tack för allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0