men en dag försvinner jag ur dina ögon, som en svår och jobbig grej

träningen var riktigt rolig faktiskt, marcus var ju inte där så det blev inte så mycket tempo skit, mer skott övningar, vilket kan behövas för mig!  dock tror jag allvarligt att det blev något stort fel på min fot förra träningen. idag när vi sköt massor kände jag hur ont det  gjorde igen. inte alls bra ju! 

och ni anar inte hur jävla glad jag är för att vi åker imorgon! jag är så jävla taggad nu så det är inte sant! och det är elin också. dubbelt så bra ju! elin, vi ska ha det bäst och göra detta till ett minne för livet! gaahh det kommer vara bästttt!



nu ska jag vara coolast i världen och kolla på världens gulligaste film, HITTA NEMO. hihhihi. har även gjort mig en hemmagjord jordgubbs smoothie. ascoolt.


Kommentarer
Postat av: eluttt

OM 50 ÅR SKA VI KOMMA IHÅG DET OCH TÄNKA PÅ HUR JÄVLA BÄST DET VAR ! :DDD

<3

2010-07-07 @ 13:31:24
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0