JULI 6

man håller verkligen inte koll på dagarna när det sommarlov. lika bra det. annars skulle jag bara få mer och mer ångest till att skolan börjar snart. men idag är det iallafall tisdag och imorgon åker elin&jag iväg till linköping. kommer bli askul! för det första har jag inte sett elin på flera veckor känns det som. och för det andra så är det alltid rolig att åka bort (:
jag laddade ner "farsan" igår som jag hade tänkt att kolla på när jag kom hem från stan. men den ville inte funka så jag skippade det. istället gick jag och la mig rätt tidigt och det var hur skönt som helst :) 
klockan är snart 3 och jag har inte gjort ett piss idag, fast det är rätt skönt ändå. har knappt klätt på mig än. ikväll är det iallafall träning och jag hoppar över eclipse visningen för att gå på den.  har inte rört på mig ordentligen på en vecka så det lär behövas nu!  tänke gett mig ut och sprungit i söndags när vi kom hem men istället möttes jag av blenda och hennes underbara kramar(heh) och följde med henne och badade istället. mycket bättre :)


innan jag avslutar detta inlägg måste jag säga en sak: jag saknar emma johansson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0