det är en konstig värld vi lever i

sitter i min säng och klagar över allt möjligt, och det är så jävla skönt att få göra det ibland. tänkte skriva ett inlägg lite senare som ingen kommer fatta, bara exakt alllt som snurrar i mitt huvud för tillfället. som en dagbok, ungefär :) haha!

skulle egentligen ut till långanäs med moa innan, men det blev inte så sen pågrund av .. haha, fast moa är ju lite konstig, men jag gillar dig ändå mosis!!! :p .  men eftersom jag och elin åker sen så tänkte vi att det kanske ändå inte var någon idé!

funderar på att ge mig ut och springa en sväng nu, trots att jag har ont i hela jävla kroppen efter plankan igår! hahah, fyfan va stel jag är idag, så det är nog lika bra att jag kommer iväg ut.



jag vet ingenting, nej juste, ingenting. jag vet inte hur det blir nu. jag vet inte hur jag vill ha det, jag vet inte hur jag mår, jag vet ingenting. 
jag vill, men ändå inte. hurfan kan det vara så svårt ?    

Kommentarer
Postat av: Emma

Elin, vi ska ta reda på hur allt är imon ;)

vi ska vara bäst så som bara vi är, som du sa!

fattar du, vi ses imon snygging <3

2010-07-08 @ 17:25:41
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0