LARS WINNERBÄCK 8 JULI 2010














ÅHH! när man kollar  på bilderna så vill man bara tillbaka, det var underbart och direkt när allting var slut så började jag och elin redan planera tills nästa sommar!
som sagt, helt underbart var det och det finnsss så mycket att berätta och skriva om så jag ska försöka gör det en aning förkortat!
det började med att elin&jag lodade runt i linköping och gick på stan, dock hade vi inte plats att köpa någonting så det blev mest att gå runt och titta, och så köpte vi ben and jerry's glass.  samt hade vi sån ångest hela dagen innan ifall vi inte skulle få stå längst fram. men det löste sig galant! vi 2 någongång började vi att dra oss mot stångebro och satte oss i kön och hade picknik med våra mackor,drickor&godis, och så peppade vi med mycket lasse musik, såklart ;) mycket mysiigt var det iallafall. Vid 5 sprang vi in som vilda kossor och ställde oss vid staketet och väntade på att klockan skulle bli 19.20 för då spelade melissa horn, hur gullig som helst är hon. tagga stadsfesten alltså :)
när det bara var 3 minuter kvar började dom räkna ner på skärmen under scenen, och det var så jävla underbart så man kan inte beskriva det med ord när han sen kom ut där och körde en tätort på en slätt. då började det, och allt var bäst! när han körde dunkla rum så släpptes skynket ner och restan av bandet kom fram, ascoolt! i någon annan låt släpptes ett till skynke ner och då kom kören som ni ser på sista bilden fram. HAHA elin och jag skrattade så vi dog och dom. så söta!
juste glömmde berätta en sak elin,jag och en annan tjej blev intervjuvade av TV. dock hade dom klippt bort rätt mycket när jag kollade på det nu. bland annat hade dom klipt bort vad den andra tjejen sa så det är bara jag och elin som snackar! ;)
detta måste göras om nu redan i sommar, lättt!
u-n-d-e-r-b-a-r-t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0