All the things I feel I need to say I can't explain in any other way

egentligen borde jag ligga nerbäddad i min sköna säng just nu för att orka hålla igång i fyra timmar imorgon också med de små barnen. man blir faktiskt helt slut i kroppen, framförallt huvudet av dessa små underbara barn. Men jag tycker jag och emma klarar av det alldeles utmärkt och det mesta går som det ska (:
både igår och idag var det match. gårdagens DM match gick rent ut sagt förjävligt för mig. haha, no comments. idag gick det snäppet bättre kändes det som, skönt! påminn mig om att jag måste köpa nya fotbollsskor, mina fötter går bokstavligt talat sönder mer och mer för varje dag.


mycket fotbollssnack nu förtiden, men det har varit fullt upp med just det nu de senaste veckorna, men när veckan är slut är även mitt eviga tjat om fotboll slut. då ska ni se att det blir andra bullar! haha.

måste självklart också tacka min underbara och lesbiska vän EMMAA, för dessa dagar, du får mig att må otroligt bra. ♥  tvillingar var det va ? (;  en, två&tre feta pussar till dig iallafall!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tvillingar it was :D haha

Elin Widén jag kan bara säga detsamma :) <33

Kyss och smek ;)

2010-06-23 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0