Can never get enough of you, you make me feel good

idag har det varit varmt
idag har jag bränt mig
idag har varit en riktigt stimmig dag
idag somnade jag i solen igen
idag är det den 23 juni





näst sista dagen på fotbollsskolan är avklarad och imorgon är det sista dagen, jag kommer sakna de små pluttarna, men det kommer bli riktigt skönt att inte ha nått och planera för dagarna (:
har inte tid och sitta här egentligen för nu ska jag fortsätta att gå runt och klaga på alla ställen där jag har ont! min nacke, mina fötter, ben, ansiktet, hälsenan!



HAH, ett år sen idag. 365 dagar sen har gått sen jag&elin tältade. och bilden kan ju tala för sig själv, men måste bara tillägga en sak, de borde göra så man får gratislåtar igen! ellerhur elin ;) ?

Kommentarer
Postat av: eluttt

JAG MEDHÅLLER ! :D

Haha, men vi får tälta nån dag igen, och cykla till nässjö, haha ! ;)

2010-06-23 @ 20:16:55
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0