en vän som inte riktigt var en vän

sitter här som en idiot och sjunger med i lasses alla låtar, jag fattar inte att vi ska vara där på turnéremiären, helt sjukt kul kommer det bli iallafall!

innan idag träffade jag matilda en stund, vi gick upp på stan o kollade lite, 2 tröjor blev resultatet för min del iallafall. påtal om matilda, nu är det klart. hon följer med till falkenberg veckan efter midsommar, det kommer blir grymt ju! :)

matchen mot His/mais gick kanon för oss (96orna). 2-1 till eksjö blev resultatet iallafall.
efter det satt jag och emma och pratade seriöst i 2 timmar. hjälp sökes, vi tänker för mycket!

pappa frågade nyss om jag var frysen och ville ha varm choklad, sånt tackar man ju inte precis nej till! haha, rätt gulligt av honom faktiskt! så det är bäst att jag går.



en hel vecka har gått på sommarlovet, känns som det måste hända någonting nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0