under de sista månaderna har jag hittat en underbar människa. Vi har egentligen känt varandra i flera år tillbaka men det är inte förrens nu vi har kommit på att vi hör så bra ihop. Vi har skrattat så vi gråtit, vi har pratat så seriöst och djupt som man inte kan göra med så många andra och vi har redan skapat massor av fina minnen som jag kommer ha med mig så länge som det går. Egentligen kan man väll säga att det är alla problem som har fått oss att bli så tighta.  om man ser det så så är det väll egentligen killarna&allt annat vi ska tacka ;) haha!

När jag pratar med dig känner jag en tillit som jag inte har känt hos så många personer innan. du är verkligen någon man kan lita på. och självklart kan du lita på mig också, men det vet du ju redan! det är nästan läskigt hur vi förstår oss på varandra. tvillingsjälar.

jag hoppas verkligen att vi alltid kommer fortsättaa att vara såhär bra vänner flera år till. så vi kan skapa fler minnen, fortsätta att flyga över farthinder, vara ledare på fotbollsskolan tillsammans, hälla vatten på golven i p-hallen och åka där, hälla glass i håret, vara lesbiska&allt annat galet vi har gjort.

du är äkta, du är en sån vän som alla vill ha. och nu är du en stor del av mitt liv!
jag älskar dig Emma Johansson ♥


Kommentarer
Postat av: Ester

"Vara lesbiska" ;)

Är det något seriöst, eller bara ironi? :P

Haha, tell me! :o

Men det låter underbart att ni blivit så nära vänner! :)



2010-07-01 @ 22:40:50
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Emma

Tvillingar jaaa.

och allt som skrivits det stämmer till 1000.

Så nu känner jag omedelmbart att jag saknar dig :)

puss



och Ester!

nä vi är bara lesbiska på sköj ;D

haha

på riktigt!

det är bara ett skämt vi kör med :P

2010-07-04 @ 13:58:20
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0