everything with you, nothing without you

jag ångrade mig... direkt när jag hade skrivit förra inlägget och kollade ut genom fönstret.
regnet faller ju ner.  får hämta hyllan imorgon eller någonting.


istället gick jag och gjorde mig lite te. observera det understrukna ordet. jag brukar aldrig dricka te, och då menar jag verkligen aldrig. tycker det är äckligt, fjolligt och allmänt överskattat.  men jag fick te av min tysk som jag var tvungen att smaka eftersom det luktade så otroligt gott, dock var det inte lika gott. men nu när jag har ont i halsen och håller på att bli sjuk är det ju lika bra att passa på att dricka det. tror faktiskt att jag hoppar över träningen idag också, inatt kunde jag inte somna för jag hostade så mycket. vädligt jobbigt ska ni veta.





förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0