I'd rather be with you, say you want the same thing too

vart man än tittar, lyssnar eller läser så handlar det om detta kungliga bröllop. igår hade jag ingenting att gör så jag började kolla lite på det på tv:n, och sen kunde jag inte sluta, hur tråkigt det än var. men det var rätt intressant på något sätt också. Jag menar, hur kan en sådan som Daniel ha sån tur och träffa Sveriges kronprinsessa helt random på gymmet och sedan efter år gifta sig och bli sveriges prins. som i en saga, precis faktiskt!


idag är det söndag, håller inte koll på dagarna nu när det är sommarlov men nästa vecka måste man börja ställa klockan igen och gå upp tidigt. då är det dags för fotbollsskolan! det kommer bli superkul tror jag faktiskt! och som sagt ska jag och emma vara de bästa ledarna ;)

nu ska jag ta och gå ut lite, har inte varit det på hela dagen!


nu är det snart ett år sen det var så grymt mycket folk i lilla eksjö, överallt var det folk.
ibland älskar jag verkligen småstäder, men LITE folk, där alla känner alla. observera att jag sa ibland.
ska bli riktigt skönt att åka iväg också ett tag faktiskt (:  en vecka i falkenberg med matilda kommer bli helt otroligt bäst!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

HEJ!

Jag är med i en foto-tävling, skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på fotot på HUNDEN HÄR:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Cajsa



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag kan tacka dig. :) <3

2010-06-20 @ 21:26:19
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0