L Ö R D A G . S A T U R D A Y . SABADO

DAGENS:
klädsel:
kort-korta byxor och bikiniöverdel
frisyr: knut
låt: massoorr med dunka dunka. haha!
tv: inget
vill INTE ha: regn på skolavslutningen
tråkigaste: molnen
roligaste: steeekaa, haha!

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag
såg dig gråta: mig själv, kanske alle.
fick dig gråta: *******.
du gick på bio med: don't remember :o , det var ett tag sen !
du gick på stan med:  lisa,elin,steffi & alle
skickade ett e-mail till dig: ´libresse.se . HAH
skickade ett sms till dig:  vincent
ringde dig: mammii
skickade ett lunarinlägg till dig: lunar, jaellerhur
skrev till dig på msn: emmaa :)
du var med: mairaa

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: bli ensam
Vart vill du gifta dig:  i någon fin kyrka
Varit kär: aa
Har du ett jobb: tyvärr nej
Gillar du att ha folk omkring dig: alltid
Är du ett hälsofreak: hahha. nej.
Är du ensam nu: ja, eller mamma och pappa är där uppe!
Låtar som fastnar i ditt huvud: dåliga och uttjadade!

FAVORIT:     
Rum i huset
: mittt rum
Typ av musik: massorr med olika!
Månad: juni & juli!
Mat:  allt. haha!
Dricka:  massoorr
Godis: choklad
Film: jadu, en massa


DE SENASTE 24TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit: nej
Köpt något: ja
Varit sjuk: nej

Sjungit: ja
Sagt "jag älskar dig": nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem:  jadå.
träffat någon ny: ja
saknat någon: mja
kramat någon:  YES





yes. såhär roligt har jag just nu för tillfället,  nu ska jag tvinga med mamma till kvarnarp för att hämta våra cyklar hos elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0