MIDSOMMAR




midsommar är ordet som beskriver dagen. man kan alltså säga att halva sommaren har gått. helt otroligt och jag vill inte änns tänka tanken mer.
egentligen borde jag stå framför min garderob nu och ha ångest för jag inte vet vad jag ska ha på mig, men jagär en tidsoptimist så jag lär ju göra det 10 i fyra eller någonting liknande. klockan 4 kommer familjen bengtsson hit, plus en till familj.
jag kom på en sak innan när jag bläddrade runt på spotify, idag är det exakt 2 veckor tills Lasse, det är sjukt! (:

nu ska jag halta vidare på min fot (tror jag sprang konstigt igår på träningen så nu gör det jävligt ont), och sen börja fixa iordning mig. tror ändå inte jag kör på nått speciellt idag, linne och shorts kanske ?

GLAD MIDSOMMAR'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0