ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt

SISTA skoldagen i år 8 är avklarad. nästa gång jag är i skolan med skolböcker och penna och lärare och allt sånt går jag i nian. är äldst på skolan. sista året med bästa klassen, JA, jag ska ta vara på det. varenda dag,timma,minut,sekund, ögonblick, och allt!!


imorgon är det klassensdag, då ska vi hem till solweig och vara där hela eftermiddagen, om det inte blir regn tror jag det kan bli riktigt mysigt faktiskt :)

nu måste jag gå ut i regnet igen. Ska till skolan igen och hämta min hylla som är klar på slöjden nu, äntligen!
ja nu måste ´jag gååå!

hörs sen!



har förresten hört rykten om att melissa horn kommer till stadsfesten, och det blir ju kanon!  kommer dock se henne en till gång i sommar.  nämligen på lassekonserten i linköping om exakt 31 dagar.





melissa horn - new york


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0