skolavslutningskväll

efter att vi fått våra betyg av solweig och jonas sa vi hejdå och gick och kollade på skolgårsfesten, som blev flyttad in till p-hallen pga av allt regn.
jag är faktiskt nöjd över mina betyg som har höjts från i vintras.


jag kommer sakna alla underbara nior! det ska ni veta, jag vill inte vara äldst på skolan och allt vad det innerbär. nej.

vid 8 någongång träffades jag,matilda,elin,vendela,eve,emma,alexander och august hemma hos matilda och gjorde ingenting speciellt, sen gick vi vidare mot ishallen där skummdiscot var. visst fanns det vissa roliga stunder där, men så kul blev inte kvällen, den kunde alltså blivit bättre. men vissa roliga stunder var helt awesome :)
nu funderar jag på att sova och verkligen sova ut imorgon, första dagen på sommarlovet! och det ska bli så otroligt härligt att känna av det imorgon! :)

godernatter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0