the smile on your face let me know that you need me

när jag gick ut nyss för att känna hur varmt (kallt) det var så träffade jag på blenda. Min älskade blenda, åh vad jag har saknat min blenda. hon var stolt, hon har nämligen slutat 6:an nu, om några månader byter hon skola och börjar 7:an. det är helt otroligt. i mina ögon kommer 97:orna var 4:or för mig! 
jag kanske låter hur fjollig som helst nu, men hon har seriöst växt upp hur fort som helst. nyss var vi små och satt och gungade i lekparken. nu får vi knappt plats på gungorna längre.  hon och jag är som riktiga systar. vi pratar som systrar, vi skrattar som systrar men vi bråkar även som systrar. du är så underbar, syster
 ♥


ja detta är ju för några år sen. HAHAH. men jag bjuder på den. !! HAHAH

om 20 minuter kommer matilda och hämtar mig sen åker vi vidare mot skolan, och fyfan för regnet. jag hatar det! såhär ska inte vädret vara på skolavslutningar.
vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0