They call me heartbreaker

det har varit en otroligt bra dag idag!

började med att jag vaknade upp i en alldeles för varm husvagn med blenda, och ända sedan dess har dagen bara rullat fram, väldigt fort. men jag tror allvarligt talat vi inte har haft såhär kul på länge tillsammans. mycket mysigt må jag säga!

nyss kom jag hem från fotbollsskolanmötet, JA. jag&emma ska tillsammans vara ungdomsledare på fotbolsskolan nästa vecka. för flickor 00-01. kommer bli helt galet, men jag tror vi kommer fixa det helt galant tillsammans, eller hur ? ;)

nu ska jag gå upp och vara lite social med mina kära föräldrar.  ni får ha det så bra, för jag har det jävligt bra nu!


kul att jag valde en väldigt dyster bild nu när det är sommar&bra humör och allting.
men jag måste bara berätta vad jag drömmde för några nätter sen..
såhär var det, jag,emma,matilda,elin & eve var fast i ett koncentrationsläger och skulle snart bli utvalda att skjutas ihjäl. jag hann undan när vakterna fångade in de som skulle dödas. men jag blev självklart fast senare. men de valde att inte skjuta mig eftersom jag "såg så snäll ut". men när det var emmas tur att dö så tog jag hennes hand, och eftersom jag då "inte var lika snäll mot dem längre" så valde de att ta mitt liv också. alltså, kanske är svårt att förstå men det var helt sjukt. men det sjuka var att jag dog inte av skottet så de fick halshugga mig istället, MEN jag dog inte av det heller, så då låg jag utan för nya princess och var halvt döende i några timmar, och folk bara sneglade lite på mig, men ingen brydde sig. haha. ni som läste, tack. men jag var bara tvungen att berätta, för det var så otroligt sjukt!

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE

hahahahaha, asså du har problem min vän :D



puss <3

2010-06-17 @ 14:23:45
Postat av: Emma

GALANT är ordet ! :D

2010-06-18 @ 11:48:54
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0